Albus P.W.B. Dumbledore Admin
Število prispevkov : 175 Join date : 03/08/2012 Age : 27 Kraj : Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry
| Naslov sporočila: Quidditch games Sob Avg 04, 2012 8:30 am | |
| TU se bodo odvijale tekme in se prav tako napovedovali datumi ter kdo igra s kom! Prav tako bi rad povedal glede pravil tekme: Kakšna so torej pravila? - Tolkača: SMETA napisati, da je igralca nasprotne ekipe - v katerega sta poslala štamf - žoga tudi zadela, vendar NE SMETA napisati, kaj se je potem zgodilo z njim! To bo sam napisal glede na hitrost, moč štamfovega udarca in natačnosti strela! Torej, upoštevajte vsi tole pravilo! Torej, SMEŠ NAPISATI: Albus je zagledal štamf, ki se mu je hitro bližal. ''To bo še zabavno!'' je vzkliknil, pripravil svoj kij in pogledal igralca nasprotne ekipe. Z vso močjo je udaril štamf in ta je v ravni črti poletel naravnost v svoj cilj - igralca nasprotne ekipe. ''To, zadel sem ga!'' je Albus zakričal in udaril pest z soigralcem, ki je zadovoljen z njim priletel mimo.PREPOVEDANO: Albus je zagledal štamf, ki se mu je hitro bližal. ''To bo še zabavno!'' je vzkliknil, pripravil svoj kij in pogledal igralca nasprotne ekipe. Z vso močjo je udaril štamf in ta je v ravni črti poletel naravnost v svoj cilj - igralca nasprotne ekipe. Igralec, katerega štamf je zadel, je omedlel in padel z metle na trdna tla. ''To, zadel sem ga!'' je Albus zakričal in udaril pest s soigralcem, ki je zadovoljen z njim priletel mimo.Torej, obnovimo: tolkači: smete napisati, da ste nekoga zadeli in smete napisati s kakšno močjo, natančnostjo, hitrostjo in kam ga je zadelo, ne smete napisati pa posledic! - Zasledovalci in branilci:Svojemu domu boste pridobili 10 točk, ko boste zalučali lokl skozi obroče! Zasledovalec - ki hoče vreči žogo skozi obroče - MORA poslati adminu tj. Dumbledorju ZS, v katerem prosi za vprašanje - takrat mu bo Dumbledore poslal vprašanje, vendar istočasno poslal isto vprašanje (GLEJ OBVESTILO) tudi branilcu nasprotnega doma.Če zasledovalec odgovori narobe, NE SME napisati, da je žoga poletela skozi obroče. Če zasledovalec odgovori pravilno, branilec pa narobe, lahko zasledovalec napiše, da je vrgel žogo uspešno skozi koš. Če oba odgovorita pravilno, se bo gledalo na točke ekip. (manj točk v ekipi zasledovalca, lahko zadene obroč. In obratno)Obvestilo: ZASLEDOVALCI: vprašanja bodo kakšni uroki, primerni vašemu letniku; npr. kako se kliče urok, kako se ga izvede. BRANILCI: vaše vprašanje bo isto. - Iskalec:V prvem polčasu NE SMEŠ uloviti zlatega zviza, zato pa lahko napišeš, da si ga ulovil v drugem! Iskalec bo lahko napisal, da je ulovil zlati zviz, ko bo odgovoril na vprašanje povezano z quidditchem. Poslano bo na iskalčev ZS in sicer v času drugega polčasa, če odgovori narobe, je na vrsti z vprašanjem iskalec nasprotne igre. Tako se bi nadaljevalo, če iskalca ne bi pravilno odgovorila. Ko pa iskalec pravilno odgovori, lahko napiše, da je ujel zlati zviz! Prvo dobi vprašanje tisti iskalec, čigar ekipa je storila najmanj prekrškov! OBNAŠAJTE SE PO PRAVILIH! PREBERITE SI TUDI [You must be registered and logged in to see this link.] TEMO! Ponavljam: zvijače lahko uporabljajo le igralci ekip 7.letnikov! Pa zmerno prosim. | |
|